विद्यालय छाड्ने कारणहरू - केराबारी गाउँपालिका (School Dropout Causes - Khajura Rural Municipality)

केराबारी गाउँपालिकामा विद्यालय छाड्ने कारणहरूको अवस्था

परिचय

विद्यालय छाड्नुका कारणहरू र त्यसले समग्र शैक्षिक प्रणालीमा पार्ने प्रभावको अध्ययन एक महत्वपूर्ण पक्ष हो। विद्यालय छाड्नुका विभिन्न सामाजिक, आर्थिक र शैक्षिक कारणहरू हुन सक्छन् जुन समग्र शिक्षा प्रणालीको सुधारका लागि महत्वपूर्ण छन्। यस खण्डमा केराबारी गाउँपालिकाको विभिन्न वडाहरूमा विद्यालय छाड्नुका कारणहरूको विश्लेषण प्रस्तुत गरिएको छ।

केराबारी गाउँपालिकामा कुल ८,५४५ विद्यार्थीहरूले विविध कारणहरूले विद्यालय छोडेका छन्, जसमध्ये ९.५३% आर्थिक सम्बन्धी,११.५२% शिक्षा सम्बन्धी, र१५.०८% सामाजिक कारणहरूले गर्दा विद्यालय छाडेका छन्।

विद्यालय छाड्ने कारणहरूको वितरण

केराबारी गाउँपालिकामा विद्यालय छाड्ने कारणहरूको वितरण निम्नानुसार रहेको छ:

विद्यालय छाड्ने कारण अनुसार वितरण

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ८,५४५

पाई चार्ट

तालिका

क्र.सं.विद्यालय छाड्ने कारणजनसंख्याप्रतिशत
आर्थिक कारण८१४९.५३%
शैक्षिक कारण९८४११.५२%
सामाजिक कारण१,२८९१५.०८%
अन्य कारण९५२११.१४%
जम्मा८,५४५१००.००%

विद्यालय छाड्ने कारण विवरण

आर्थिक कारण९.५३%
शैक्षिक कारण११.५२%
सामाजिक कारण१५.०८%
अन्य कारण११.१४%

वडा अनुसार विद्यालय छाड्ने कारणहरू

वडा अनुसार विभिन्न कारणले विद्यालय छाड्नेहरूको वितरण

वडागत आर्थिक कारणले विद्यालय छाड्ने दर

विभिन्न वडाहरूमा आर्थिक कारण विद्यालय छाड्नेहरूको तुलना

वडागत विद्यालय छाड्ने कारणहरूको विश्लेषण

वडा अनुसार विद्यालय छाड्ने कारणहरूको विस्तृत विश्लेषण

वडा नं.जम्मा विद्यालय छाड्नेहरूआर्थिक कारणशैक्षिक कारणसामाजिक कारणअन्य कारण
वडा ३०५७२
(२३.६१%)
३७
(१२.१३%)
११२
(३६.७२%)
४५
(१४.७५%)
वडा १,७०१७६
(४.४७%)
३१
(१.८२%)
९२
(५.४१%)
२४
(१.४१%)
वडा ९३४४८
(५.१४%)
९१
(९.७४%)
१४९
(१५.९५%)
१६६
(१७.७७%)
वडा ३७९१४
(३.६९%)
१४३
(३७.७३%)
६५
(१७.१५%)
(०.७९%)
वडा ५३०१६२
(३०.५७%)
९९
(१८.६८%)
१६४
(३०.९४%)
५५
(१०.३८%)
वडा ६९३९४
(१३.५६%)
९२
(१३.२८%)
१३३
(१९.१९%)
२२२
(३२.०३%)
वडा ८१२१४३
(१७.६१%)
९०
(११.०८%)
१७०
(२०.९४%)
१२
(१.४८%)
वडा १,९६५६१
(३.१०%)
१८
(०.९२%)
१४५
(७.३८%)
२२८
(११.६०%)
वडा ८२१९५
(११.५७%)
२४०
(२९.२३%)
१५९
(१९.३७%)
१०२
(१२.४२%)
वडा १०४०५४९
(१२.१०%)
१४३
(३५.३१%)
१००
(२४.६९%)
९५
(२३.४६%)
पालिका जम्मा८,५४५८१४
(९.५३%)
९८४
(११.५२%)
१,२८९
(१५.०८%)
९५२
(११.१४%)

वडागत विद्यालय छाड्ने कारणहरूको वितरण

वडा १

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ३०५

आर्थिक कारण२३.६%
शैक्षिक कारण१२.१%
सामाजिक कारण३६.७%
अन्य कारण१४.८%

वडा २

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: १,७०१

आर्थिक कारण४.५%
शैक्षिक कारण१.८%
सामाजिक कारण५.४%
अन्य कारण१.४%

वडा ३

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ९३४

आर्थिक कारण५.१%
शैक्षिक कारण९.७%
सामाजिक कारण१६.०%
अन्य कारण१७.८%

वडा ४

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ३७९

आर्थिक कारण३.७%
शैक्षिक कारण३७.७%
सामाजिक कारण१७.२%
अन्य कारण०.८%

वडा ५

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ५३०

आर्थिक कारण३०.६%
शैक्षिक कारण१८.७%
सामाजिक कारण३०.९%
अन्य कारण१०.४%

वडा ६

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ६९३

आर्थिक कारण१३.६%
शैक्षिक कारण१३.३%
सामाजिक कारण१९.२%
अन्य कारण३२.०%

वडा ७

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ८१२

आर्थिक कारण१७.६%
शैक्षिक कारण११.१%
सामाजिक कारण२०.९%
अन्य कारण१.५%

वडा ८

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: १,९६५

आर्थिक कारण३.१%
शैक्षिक कारण०.९%
सामाजिक कारण७.४%
अन्य कारण११.६%

वडा ९

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ८२१

आर्थिक कारण११.६%
शैक्षिक कारण२९.२%
सामाजिक कारण१९.४%
अन्य कारण१२.४%

वडा १०

कुल विद्यालय छाड्नेहरू: ४०५

आर्थिक कारण१२.१%
शैक्षिक कारण३५.३%
सामाजिक कारण२४.७%
अन्य कारण२३.५%

विद्यालय छाड्ने कारणहरूको विश्लेषण

केराबारी गाउँपालिकामा विद्यालय छाड्ने कारणहरूको विश्लेषण गर्दा, समग्रमा९.५३% जनसंख्याले आर्थिक सम्बन्धी कारणले विद्यालय छोडेका छन्। वडागत रूपमा हेर्दा वडा नं. मा सबैभन्दा बढी ३०.५७% जनसंख्याले आर्थिक कारणले विद्यालय छोडेका छन्।

आर्थिक कारणEconomic Reasons

९.५३%

८१४ जना(814 people)

शैक्षिक कारणEducational Reasons

११.५२%

९८४ जना(984 people)

सामाजिक कारणSocial Reasons

१५.०८%

१,२८९ जना(1,289 people)

अन्य कारणOther Reasons

११.१४%

९५२ जना(952 people)

विद्यालय छाड्ने कारणहरूको विस्तृत विश्लेषणDetailed School Dropout Causes Analysis of Khajura

आर्थिक कारणले बढी विद्यालय छाड्ने वडाWard with Highest Economic-related Dropout Rate in Khajura Rural Municipality

वडा

आर्थिक कारणले छाड्ने दर: ३०.५७%30.57% economic-related dropout rate

विशेषताहरू

यस वडामा आर्थिक कारण विद्यालय छाड्नेको प्रतिशत सबैभन्दा बढी रहेको छ, जुन पालिकाको औसतभन्दा २१.०४% ले उच्च छ।

यसले यस वडामा आर्थिक अवसर वा आर्थिक बाध्यताका कारण विद्यार्थीहरू विद्यालय छाड्न बाध्य भएको संकेत गर्दछ।

आर्थिक कारणले कम विद्यालय छाड्ने वडाWard with Low Economic-related Dropout Rate in Khajura

वडा

आर्थिक कारणले छाड्ने दर: ३.१०%3.10% economic-related dropout rate

सकारात्मक पक्ष

यस वडामा रोजगारीका कारण विद्यालय छाड्नेको दर न्यून रहेको छ, जसले यहाँ शैक्षिक संस्थाहरूले विद्यार्थीहरूलाई राम्रोसँग टिकाइराख्न सफल भएको देखाउँछ। यस वडाको शैक्षिक प्रतिधारण रणनीति अन्य वडाहरूमा पनि लागू गर्न सकिन्छ।

शैक्षिक प्रतिधारण सूचकाङ्क

९१.९

उत्तम स्तर

सूचकाङ्क विवरण: शैक्षिक प्रतिधारण सूचकाङ्क विभिन्न कारणहरूको भारित औसतमा आधारित छ, जसमा रोजगारी सम्बन्धी कारणहरूलाई बढी भार दिइएको छ।

व्याख्या: ९१.९ अंकले उत्तम शैक्षिक प्रतिधारण दर्शाउँछ। यसमा सुधारका लागि विद्यालय छाड्ने कारणहरूको सम्बोधन गर्ने कार्यक्रमहरू आवश्यक छन्।

छाड्ने कारणहरूको विश्लेषण

सबैभन्दा बढी उल्लेखित कारणहरू
UNKNOWN५२.७३%
विवाह भएकोले१४.९३%
अन्य११.१४%
आर्थिक सम्बन्धी छाड्ने अवस्था
आर्थिक सम्बन्धी कारणहरू९.५३%

शैक्षिक संरक्षण रणनीति

केराबारी गाउँपालिकामा विद्यालय छाड्ने कारणहरूको तथ्याङ्क विश्लेषणबाट निम्न रणनीतिहरू अवलम्बन गर्न सकिन्छ:

१.
आर्थिक सहायता कार्यक्रम: ९.५३% विद्यार्थीहरू आर्थिक कारणले स्कुल छाड्ने गरेकोले उनीहरूलाई छात्रवृत्ति र आर्थिक सहयोग कार्यक्रमहरू सञ्चालन गर्ने।
२.
सामाजिक सहायता कार्यक्रम: सामाजिक कारणले विद्यालय छाड्नेहरूलाई समुदायमा आधारित सहयोग प्रणाली विकास गरी शिक्षामा निरन्तरता दिन प्रोत्साहन गर्ने।
३.
लचिलो शैक्षिक कार्यक्रम: काम गर्दै पढ्न चाहने विद्यार्थीहरूका लागि अंशकालिक वा लचिलो समयमा पढ्न सक्ने व्यवस्था गर्ने।
४.
वडागत विशेष कार्यक्रमहरू: वडा नं. जस्ता बढी ड्रपआउट दर भएका क्षेत्रहरूमा विशेष शैक्षिक प्रोत्साहन कार्यक्रमहरू सञ्चालन गर्ने।
५.
परामर्श सेवा: विद्यालय छाड्न लागेका विद्यार्थीहरूका लागि परामर्श सेवा र अभिभावक शिक्षा कार्यक्रम सञ्चालन गर्ने।

यसरी केराबारी गाउँपालिकामा विद्यालय छाड्ने कारणहरूको विश्लेषणले पालिकामा शैक्षिक नीति निर्माण र कार्यक्रम तर्जुमा गर्न महत्वपूर्ण भूमिका खेल्दछ। विद्यालय छाड्ने दर घटाउन र विद्यार्थी संरक्षण गर्नका लागि वडागत आवश्यकता र विशेषताहरूलाई ध्यानमा राखी विशेष कार्यक्रमहरू सञ्चालन गर्नुपर्ने देखिन्छ।