बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समय - केराबारी गाउँपालिका (Time to Market Center - Khajura Rural Municipality)

केराबारी गाउँपालिकामा बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समयको अवस्था

परिचय

बजार केन्द्रको पहुँच एक महत्वपूर्ण भौतिक सूचक हो जसले समुदायको आवश्यक वस्तु र सेवामा पहुँचको अवस्थालाई दर्शाउँछ। बजार केन्द्रसम्म पुग्न लाग्ने समयको अध्ययनले स्थानीय जनताको दैनिक जीवनयापन, व्यापार-व्यवसाय र आर्थिक गतिविधिहरूमा पहुँचको अवस्था बुझ्न मद्दत पुर्‍याउँछ। यस खण्डमा केराबारी गाउँपालिकाको विभिन्न वडाहरूमा बजार केन्द्रसम्म पुग्न लाग्ने समयको विस्तृत विश्लेषण प्रस्तुत गरिएको छ।

केराबारी गाउँपालिकामा कुल ७,११३ घरधुरी मध्ये२७.२५% घरधुरीले १५ मिनेटभित्र,३०.५४% घरधुरीले ३० मिनेटभित्र, र१९.७९% घरधुरीले १ घण्टाभित्र बजार केन्द्र पुग्न सक्छन्।

बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समयको वितरण

केराबारी गाउँपालिकामा बजार केन्द्रसम्म पुग्न लाग्ने समयको वितरण निम्नानुसार रहेको छ:

बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समय अनुसार वितरण

कुल घरधुरी: ७,११३

पाई चार्ट

तालिका

क्र.सं.बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समयघरधुरीप्रतिशत
१५ मिनेटभित्र१,९३८२७.२५%
३० मिनेटभित्र२,१७२३०.५४%
१ घण्टाभित्र१,४०८१९.७९%
१ घण्टाभन्दा बढी१,५९५२२.४२%
जम्मा७,११३१००.००%

बजार केन्द्र पहुँच विवरण

१५ मिनेटभित्र२७.२५%
३० मिनेटभित्र३०.५४%
१ घण्टाभित्र१९.७९%
१ घण्टाभन्दा बढी२२.४२%

वडा अनुसार बजार केन्द्र पुग्ने समय

वडा अनुसार बजार केन्द्रसम्म पुग्न लाग्ने समयको वितरण

वडागत बजार केन्द्र छिटो पहुँच

विभिन्न वडाहरूमा ३० मिनेटभित्र बजार केन्द्र पुग्न सक्ने घरधुरीहरूको तुलना

वडागत बजार केन्द्र पहुँचको विश्लेषण

वडा अनुसार बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समयको विस्तृत विश्लेषण

वडा नं.जम्मा घरधुरी१५ मिनेटभित्र३० मिनेटभित्र१ घण्टाभित्र१ घण्टाभन्दा बढी
वडा ४३८३८
(८.६८%)
२९
(६.६२%)
५०
(११.४२%)
३२१
(७३.२९%)
वडा १९९
(१.०१%)
(१.०१%)
(०.५०%)
१९४
(९७.४९%)
वडा ६५७१४०
(२१.३१%)
३०९
(४७.०३%)
४२
(६.३९%)
१६६
(२५.२७%)
वडा ३५५
(०.५६%)
(०.००%)
(०.२८%)
३५२
(९९.१५%)
वडा ९०८९०
(९.९१%)
३३७
(३७.११%)
३६६
(४०.३१%)
११५
(१२.६७%)
वडा १,०१४२३२
(२२.८८%)
३९६
(३९.०५%)
३७५
(३६.९८%)
११
(१.०८%)
वडा ८५४८७
(१०.१९%)
४४४
(५१.९९%)
१२५
(१४.६४%)
१९८
(२३.१९%)
वडा ४७६१६७
(३५.०८%)
९५
(१९.९६%)
२१३
(४४.७५%)
(०.२१%)
वडा १,३०४४५६
(३४.९७%)
४७७
(३६.५८%)
१४१
(१०.८१%)
२३०
(१७.६४%)
वडा १०९०८७२४
(७९.७४%)
८३
(९.१४%)
९४
(१०.३५%)
(०.७७%)
पालिका जम्मा७,११३१,९३८
(२७.२५%)
२,१७२
(३०.५४%)
१,४०८
(१९.७९%)
१,५९५
(२२.४२%)

वडागत बजार केन्द्र पहुँचको वितरण

वडा १

कुल घरधुरी: ४३८

१५ मिनेटभित्र८.७%
३० मिनेटभित्र६.६%
१ घण्टाभित्र११.४%
१ घण्टाभन्दा बढ...७३.३%

वडा २

कुल घरधुरी: १९९

१५ मिनेटभित्र१.०%
३० मिनेटभित्र१.०%
१ घण्टाभित्र०.५%
१ घण्टाभन्दा बढ...९७.५%

वडा ३

कुल घरधुरी: ६५७

१५ मिनेटभित्र२१.३%
३० मिनेटभित्र४७.०%
१ घण्टाभित्र६.४%
१ घण्टाभन्दा बढ...२५.३%

वडा ४

कुल घरधुरी: ३५५

१५ मिनेटभित्र०.६%
१ घण्टाभित्र०.३%
१ घण्टाभन्दा बढ...९९.२%

वडा ५

कुल घरधुरी: ९०८

१५ मिनेटभित्र९.९%
३० मिनेटभित्र३७.१%
१ घण्टाभित्र४०.३%
१ घण्टाभन्दा बढ...१२.७%

वडा ६

कुल घरधुरी: १,०१४

१५ मिनेटभित्र२२.९%
३० मिनेटभित्र३९.१%
१ घण्टाभित्र३७.०%
१ घण्टाभन्दा बढ...१.१%

वडा ७

कुल घरधुरी: ८५४

१५ मिनेटभित्र१०.२%
३० मिनेटभित्र५२.०%
१ घण्टाभित्र१४.६%
१ घण्टाभन्दा बढ...२३.२%

वडा ८

कुल घरधुरी: ४७६

१५ मिनेटभित्र३५.१%
३० मिनेटभित्र२०.०%
१ घण्टाभित्र४४.७%
१ घण्टाभन्दा बढ...०.२%

वडा ९

कुल घरधुरी: १,३०४

१५ मिनेटभित्र३५.०%
३० मिनेटभित्र३६.६%
१ घण्टाभित्र१०.८%
१ घण्टाभन्दा बढ...१७.६%

वडा १०

कुल घरधुरी: ९०८

१५ मिनेटभित्र७९.७%
३० मिनेटभित्र९.१%
१ घण्टाभित्र१०.४%
१ घण्टाभन्दा बढ...०.८%

बजार केन्द्र पहुँचको विश्लेषण

केराबारी गाउँपालिकामा बजार केन्द्र पहुँचको विश्लेषण गर्दा, समग्रमा३०.५४% घरधुरीले ३० मिनेटभित्र बजार केन्द्र पुग्न सक्छन्। वडागत रूपमा हेर्दा वडा नं. १० मा सबैभन्दा राम्रो बजार पहुँच रहेको छ, जहाँ ८८.८८% घरधुरीहरूले ३० मिनेटभित्रै बजार केन्द्र पुग्न सक्छन्।

१५ मिनेटभित्रUnder 15 minutes

२७.२५%

१,९३८ घरधुरी(1,938 households)

३० मिनेटभित्रUnder 30 minutes

३०.५४%

२,१७२ घरधुरी(2,172 households)

१ घण्टाभित्रUnder 1 hour

१९.७९%

१,४०८ घरधुरी(1,408 households)

१ घण्टाभन्दा बढी1 hour or more

२२.४२%

१,५९५ घरधुरी(1,595 households)

बजार केन्द्र पहुँचको विस्तृत विश्लेषणDetailed Market Center Access Analysis of Khajura

उत्तम बजार पहुँच भएको वडाWard with Best Market Center Access in Khajura Rural Municipality

वडा १०

छिटो पहुँच दर: ८८.८८%88.88% quick access rate

विशेषताहरू

यस वडामा अधिकांश घरधुरीले छिटो बजार केन्द्र सेवा पाउने सुविधा रहेको छ, जुन पालिकाको औसतभन्दा ३१.१०% ले उच्च छ।

यसले यस वडामा सडक संजाल र व्यापारिक केन्द्रहरूको उच्च विकास भएको संकेत गर्दछ, जसले स्थानीय जनताको आवश्यक वस्तु र सेवामा सहज पहुँच सुनिश्चित गर्दछ।

कमजोर बजार पहुँच भएको वडाWard with Poor Market Center Access in Khajura

वडा

छिटो पहुँच दर: ०.५६%0.56% quick access rate

सुधार आवश्यक

यस वडामा बजार केन्द्र पहुँचको स्थिति कमजोर रहेको देखिन्छ। अधिकांश घरधुरीहरूले आवश्यक वस्तु र सेवाहरू प्राप्त गर्न धेरै समय लगाउनु पर्ने अवस्था छ। भौगोलिक विकटता र सडक पूर्वाधारको कमीका कारण यस वडामा स्थानीय बजार केन्द्रहरू विकास गर्नु आवश्यक छ।

बजार पहुँच सूचकाङ्क

६५.७

राम्रो स्तर

सूचकाङ्क विवरण: बजार पहुँच सूचकाङ्क विभिन्न समय श्रेणीहरूको भारित औसतमा आधारित छ, जसमा छिटो पहुँचलाई बढी भार दिइएको छ।

व्याख्या: ६५.७ अंकले राम्रो बजार पहुँच दर्शाउँछ। यसमा सुधारका लागि दूरदराजका क्षेत्रहरूमा स्थानीय बजार पूर्वाधार विकास गर्नुपर्ने देखिन्छ।

पहुँच विश्लेषण

छिटो पहुँच (३० मिनेटभित्र)
१५ मिनेटभित्र२७.२५%
३० मिनेटभित्र३०.५४%
छिटो पहुँचको जम्मा५७.७८%

कुल ४,११० घरधुरीले ३० मिनेटभित्र बजार केन्द्र पुग्न सक्छन्

बजार पहुँच सुधार रणनीति

केराबारी गाउँपालिकामा बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समयको तथ्याङ्क विश्लेषणबाट निम्न रणनीतिहरू अवलम्बन गर्न सकिन्छ:

१.
स्थानीय बजार केन्द्र विकास: २२.४२% घरधुरीहरूलाई बजार केन्द्र पुग्न १ घण्टाभन्दा बढी समय लाग्ने हुनाले त्यस्ता क्षेत्रहरूमा स-साना स्थानीय बजार केन्द्रहरूको विकास गर्ने।
२.
सडक पूर्वाधार सुधार: वडा नं. मा बजार केन्द्र पहुँचको अवस्था सबैभन्दा कमजोर रहेकोले त्यस क्षेत्रमा सडक संजालको विस्तार र सुधार गर्ने तथा बजारसम्म पुग्ने सडकको स्तरोन्नति गर्ने।
३.
मोबाइल बजार सेवा प्रवर्द्धन: टाढाका बस्तीहरूमा नियमित रूपमा मोबाइल बजार सेवा संचालन गरी आवश्यक वस्तु तथा सेवाहरूको पहुँच सुनिश्चित गर्ने।
४.
सामुदायिक बजार सहकारी प्रवर्द्धन: दूरदराजका क्षेत्रहरूमा सामुदायिक सहकारी मार्फत आवश्यक वस्तुहरू सुपथ मूल्यमा उपलब्ध गराउने संयन्त्र विकास गर्ने।
५.
आधुनिक बजार पूर्वाधार विकास: मौजुदा बजार केन्द्रहरूमा आधुनिक पूर्वाधार विकास, सडक सम्पर्क सुधार, सार्वजनिक यातायात सेवा विस्तार गरी केन्द्रीय बजारको सेवा प्रभावकारिता बढाउने।

यसरी केराबारी गाउँपालिकामा बजार केन्द्र पुग्न लाग्ने समयको विश्लेषण र समग्र बजार पहुँचको अध्ययनले पालिकामा स्थानीय अर्थतन्त्रको विकास, बजार प्रणालीको सुदृढीकरण र आपूर्ति व्यवस्थापनका लागि रणनीतिक योजना बनाउन महत्वपूर्ण भूमिका खेल्दछ। वडागत आवश्यकता र प्राथमिकताका आधारमा लक्षित कार्यक्रम र पूर्वाधार विकास गरेर बजार केन्द्रहरूको पहुँच सुधार गर्न सकिन्छ।