सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समय - केराबारी गाउँपालिका (Time to Public Transport - Khajura Rural Municipality)

केराबारी गाउँपालिकामा सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समयको अवस्था

परिचय

सार्वजनिक यातायातको पहुँच एक महत्वपूर्ण भौतिक सूचक हो जसले समुदायको आवागमन र सामाजिक-आर्थिक गतिविधिमा पहुँचको अवस्थालाई दर्शाउँछ। सार्वजनिक यातायातसम्म पुग्न लाग्ने समयको अध्ययनले स्थानीय जनताको गतिशीलता, बजार पहुँच, र सेवा सुविधाहरूमा पहुँचको अवस्था बुझ्न मद्दत पुर्‍याउँछ। यस खण्डमा केराबारी गाउँपालिकाको विभिन्न वडाहरूमा सार्वजनिक यातायातसम्म पुग्न लाग्ने समयको विश्लेषण प्रस्तुत गरिएको छ।

केराबारी गाउँपालिकामा कुल ७,११३ घरधुरी मध्ये५१.६२% घरधुरीले १५ मिनेटभित्र,३१.११% घरधुरीले ३० मिनेटभित्र, र७.६६% घरधुरीले १ घण्टाभित्र सार्वजनिक यातायात पुग्न सक्छन्।

सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समयको वितरण

केराबारी गाउँपालिकामा सार्वजनिक यातायातसम्म पुग्न लाग्ने समयको वितरण निम्नानुसार रहेको छ:

सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समय अनुसार वितरण

कुल घरधुरी: ७,११३

पाई चार्ट

तालिका

क्र.सं.सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समयघरधुरीप्रतिशत
१५ मिनेटभित्र३,६७२५१.६२%
३० मिनेटभित्र२,२१३३१.११%
१ घण्टाभित्र५४५७.६६%
१ घण्टाभन्दा बढी६८३९.६०%
जम्मा७,११३१००.००%

सार्वजनिक यातायात पहुँच विवरण

१५ मिनेटभित्र५१.६२%
३० मिनेटभित्र३१.११%
१ घण्टाभित्र७.६६%
१ घण्टाभन्दा बढी९.६०%

वडा अनुसार सार्वजनिक यातायात पुग्ने समय

वडा अनुसार सार्वजनिक यातायातसम्म पुग्न लाग्ने समयको वितरण

वडागत सार्वजनिक यातायात छिटो पहुँच

विभिन्न वडाहरूमा ३० मिनेटभित्र सार्वजनिक यातायात पुग्न सक्ने घरधुरीहरूको तुलना

वडागत सार्वजनिक यातायात पहुँचको विश्लेषण

वडा अनुसार सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समयको विस्तृत विश्लेषण

वडा नं.जम्मा घरधुरी१५ मिनेटभित्र३० मिनेटभित्र१ घण्टाभित्र१ घण्टाभन्दा बढी
वडा ४३८८९
(२०.३२%)
९०
(२०.५५%)
६२
(१४.१६%)
१९७
(४४.९८%)
वडा १९९९०
(४५.२३%)
२४
(१२.०६%)
(२.५१%)
८०
(४०.२०%)
वडा ६५७२६८
(४०.७९%)
३३३
(५०.६८%)
३१
(४.७२%)
२५
(३.८१%)
वडा ३५५
(०.५६%)
(०.५६%)
(१.१३%)
३४७
(९७.७५%)
वडा ९०८३७४
(४१.१९%)
४५५
(५०.११%)
७५
(८.२६%)
(०.४४%)
वडा १,०१४५८८
(५७.९९%)
४२१
(४१.५२%)
(०.४९%)
(०.००%)
वडा ८५४३८८
(४५.४३%)
२५६
(२९.९८%)
१८८
(२२.०१%)
२२
(२.५८%)
वडा ४७६३६७
(७७.१०%)
८९
(१८.७०%)
२०
(४.२०%)
(०.००%)
वडा १,३०४७८३
(६०.०५%)
४५९
(३५.२०%)
६१
(४.६८%)
(०.०८%)
वडा १०९०८७२३
(७९.६३%)
८४
(९.२५%)
९४
(१०.३५%)
(०.७७%)
पालिका जम्मा७,११३३,६७२
(५१.६२%)
२,२१३
(३१.११%)
५४५
(७.६६%)
६८३
(९.६०%)

वडागत सार्वजनिक यातायात पहुँचको वितरण

वडा १

कुल घरधुरी: ४३८

१५ मिनेटभित्र२०.३%
३० मिनेटभित्र२०.५%
१ घण्टाभित्र१४.२%
१ घण्टाभन्दा बढ...४५.०%

वडा २

कुल घरधुरी: १९९

१५ मिनेटभित्र४५.२%
३० मिनेटभित्र१२.१%
१ घण्टाभित्र२.५%
१ घण्टाभन्दा बढ...४०.२%

वडा ३

कुल घरधुरी: ६५७

१५ मिनेटभित्र४०.८%
३० मिनेटभित्र५०.७%
१ घण्टाभित्र४.७%
१ घण्टाभन्दा बढ...३.८%

वडा ४

कुल घरधुरी: ३५५

१५ मिनेटभित्र०.६%
३० मिनेटभित्र०.६%
१ घण्टाभित्र१.१%
१ घण्टाभन्दा बढ...९७.७%

वडा ५

कुल घरधुरी: ९०८

१५ मिनेटभित्र४१.२%
३० मिनेटभित्र५०.१%
१ घण्टाभित्र८.३%
१ घण्टाभन्दा बढ...०.४%

वडा ६

कुल घरधुरी: १,०१४

१५ मिनेटभित्र५८.०%
३० मिनेटभित्र४१.५%
१ घण्टाभित्र०.५%

वडा ७

कुल घरधुरी: ८५४

१५ मिनेटभित्र४५.४%
३० मिनेटभित्र३०.०%
१ घण्टाभित्र२२.०%
१ घण्टाभन्दा बढ...२.६%

वडा ८

कुल घरधुरी: ४७६

१५ मिनेटभित्र७७.१%
३० मिनेटभित्र१८.७%
१ घण्टाभित्र४.२%

वडा ९

कुल घरधुरी: १,३०४

१५ मिनेटभित्र६०.०%
३० मिनेटभित्र३५.२%
१ घण्टाभित्र४.७%
१ घण्टाभन्दा बढ...०.१%

वडा १०

कुल घरधुरी: ९०८

१५ मिनेटभित्र७९.६%
३० मिनेटभित्र९.३%
१ घण्टाभित्र१०.४%
१ घण्टाभन्दा बढ...०.८%

सार्वजनिक यातायात पहुँचको विश्लेषण

केराबारी गाउँपालिकामा सार्वजनिक यातायात पहुँचको विश्लेषण गर्दा, समग्रमा३१.११% घरधुरीले ३० मिनेटभित्र सार्वजनिक यातायात पुग्न सक्छन्। वडागत रूपमा हेर्दा वडा नं. मा सबैभन्दा राम्रो यातायात पहुँच रहेको छ, जहाँ ९९.५१% घरधुरीहरूले ३० मिनेटभित्रै सार्वजनिक यातायात पुग्न सक्छन्।

१५ मिनेटभित्रUnder 15 minutes

५१.६२%

३,६७२ घरधुरी(3,672 households)

३० मिनेटभित्रUnder 30 minutes

३१.११%

२,२१३ घरधुरी(2,213 households)

१ घण्टाभित्रUnder 1 hour

७.६६%

५४५ घरधुरी(545 households)

१ घण्टाभन्दा बढी1 hour or more

९.६०%

६८३ घरधुरी(683 households)

सार्वजनिक यातायात पहुँचको विस्तृत विश्लेषणDetailed Public Transport Access Analysis of Khajura

उत्तम यातायात पहुँच भएको वडाWard with Best Public Transport Access in Khajura Rural Municipality

वडा

छिटो पहुँच दर: ९९.५१%99.51% quick access rate

विशेषताहरू

यस वडामा अधिकांश घरधुरीले छिटो सार्वजनिक यातायात सेवा पाउने सुविधा रहेको छ, जुन पालिकाको औसतभन्दा १६.७७% ले उच्च छ।

यसले यस वडामा सडक संजाल र यातायात सेवाको उच्च विकास भएको संकेत गर्दछ, जसले स्थानीय जनताको गतिशीलता र आर्थिक अवसरहरूमा पहुँच बढाउँछ।

कमजोर यातायात पहुँच भएको वडाWard with Poor Public Transport Access in Khajura

वडा

छिटो पहुँच दर: १.१३%1.13% quick access rate

सुधार आवश्यक

यस वडामा सार्वजनिक यातायात पहुँचको स्थिति कमजोर रहेको देखिन्छ। अधिकांश घरधुरीहरूले सार्वजनिक यातायात सेवा लिन धेरै समय लगाउनु पर्ने अवस्था छ। भौगोलिक विकटता र सडक पूर्वाधारको कमीका कारण यस वडामा यातायात सेवाको विस्तार र सुधार आवश्यक छ।

यातायात पहुँच सूचकाङ्क

८१.२

उत्तम स्तर

सूचकाङ्क विवरण: यातायात पहुँच सूचकाङ्क विभिन्न समय श्रेणीहरूको भारित औसतमा आधारित छ, जसमा छिटो पहुँचलाई बढी भार दिइएको छ।

व्याख्या: ८१.२ अंकले उत्तम यातायात पहुँच दर्शाउँछ। यसमा सुधारका लागि दूरदराजका क्षेत्रहरूमा सार्वजनिक यातायात सेवा विस्तार गर्नुपर्ने देखिन्छ।

पहुँच विश्लेषण

छिटो पहुँच (३० मिनेटभित्र)
१५ मिनेटभित्र५१.६२%
३० मिनेटभित्र३१.११%
छिटो पहुँचको जम्मा८२.७४%

कुल ५,८८५ घरधुरीले ३० मिनेटभित्र सार्वजनिक यातायात पुग्न सक्छन्

यातायात पहुँच सुधार रणनीति

केराबारी गाउँपालिकामा सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समयको तथ्याङ्क विश्लेषणबाट निम्न रणनीतिहरू अवलम्बन गर्न सकिन्छ:

१.
सडक संजाल विस्तार: ९.६०% घरधुरीहरूलाई सार्वजनिक यातायात पुग्न १ घण्टाभन्दा बढी समय लाग्ने हुनाले त्यस्ता क्षेत्रहरूमा सडक संजालको विस्तार गर्ने र ग्रामीण सडक सुधार कार्यक्रम संचालन गर्ने।
२.
यातायात सेवा विस्तार: वडा नं. मा सार्वजनिक यातायात पहुँचको अवस्था सबैभन्दा कमजोर रहेकोले त्यस क्षेत्रमा नियमित सार्वजनिक यातायात सेवा विस्तार गर्ने।
३.
सामुदायिक यातायात सहकारी प्रवर्द्धन: सार्वजनिक यातायात सेवा कम पुगेका क्षेत्रहरूमा सामुदायिक सहकारी यातायात सेवा संचालन गर्न प्रोत्साहन तथा अनुदान दिने।
४.
बजार केन्द्र विकेन्द्रीकरण: दूरदराजका क्षेत्रहरूमा स्थानीय बजार केन्द्रहरूको विकास गरी आधारभूत सेवाहरू सहज रूपमा उपलब्ध गराउने।
५.
अन्तर सडक संचार व्यवस्था: बस स्टप तथा साझा यातायात बिन्दुहरूबाट विभिन्न बस्तीहरूसम्म पुग्ने कनेक्टिभिटी सुधार गर्न सहायक मार्ग र पैदल मार्गहरूको विकास गर्ने।

यसरी केराबारी गाउँपालिकामा सार्वजनिक यातायात पुग्न लाग्ने समयको विश्लेषण र समग्र यातायात पहुँचको अध्ययनले पालिकामा भौतिक पूर्वाधार विकास, यातायात सेवा विस्तार र सुधारका लागि रणनीतिक योजना बनाउन महत्वपूर्ण भूमिका खेल्दछ। वडागत आवश्यकता र प्राथमिकताका आधारमा लक्षित कार्यक्रम र पूर्वाधार विकास गरेर सार्वजनिक यातायातको पहुँच सुधार गर्न सकिन्छ।